First Storm | By All

Nominal memorable

First Storm | By All

Nominal memorable

First Storm | By All

وبلاگ دانش آموز دبیرستان علامه حلی ! علیرغم درسای سنگین امسال سعی میکنم هفته ای دو بار آپدیت کنم وبلاگ رو و از شما هم میخوام نظر دادن رو فراموش نکنید و همچنین خوده ما رو ! پست های محبوب خود رو لایک کنید . همچنین سعی در این است در همه زمینه ها پست گذاری کنم .
و در کل بسیار آزادانه در اینجا حرف میزنم همین ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

برای شروع

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۱، ۰۹:۱۹ ب.ظ

سلام ! وضع کلاسمون خیلی جالبه ! از آقای سرعت دانلود منفی گرفته تا نیمکت دردسر ساز کلاس و ماجرای من و معلمان ریاضی و هندسه .

از آقای نصرتی گرفته تا ساعت کسری و مصلحت کلاس از نظر بحری و فرستادن مشکلات پرسپولیس به صورت مدل به برنامه 90 ...


دوستان بیایین ادامه رو بخونید .


وضع کلاسمون تو این 2 هفته خیلی جالبه !!! از آقای سرعت دانلود منفی بگم که ا.ت سر زنگ کامپیوتر در حلی که حسابی تو بحث بودیم از معلم سوال پرسید  که آقا یه بار داشتم دانلود می کردم سرعتم منفی شد !!! گفتن این حرف همانا و تیکه انداختن همانا ! از این بع بعد هر وقت تو صحبت ها ریپ میزنه بچه ها میگن سرعتش مننفی شد و هنگ کرد و ... که خداییش کم هم ریپ نمیزنه !!! توی همون روزه اول نیمکتی به ما افتاد که شیبش 50 درجه  بود و هر چی روش میذاشتی لیز میخورد و برای نوشتن باید با یک دست میگرفتی و با دست دیگر می نوشتی !!! از بچه ها بپرسین یا در اسرع وقت به 206 بیایین و از نیمکت بازدید کنید !

این رو تا بحال با 5 نیکمت عوض کردیم و در نتیجه اش مجبور شدیم کمک بچه ها بمونتیم و جاش رو عوض کنیم !! الان هم انداختیمش به دو تا بدبخت خدا کنه نفهمن ! بحری هم میگه مصلحت کلاس تو اینه که اون میز فلان جا باشه ! خلاصه میخواد میز رو از خودمون دور کنه ! توی همون روزه اول کاری کرد که قرار شد تا آخر مهر برامون پروژکتور بذارن و طبق گفته خودش تعویض کولر توی برنامه بعدی قرار داره !

ساعت کسری هم شده بازیچه دست ما و زنگی n بار ازش ساعت می پرسیم و هر وقت بر میگردیم ساعت نشون میده و تیک پیدا کرده !

جالب اینجاست که در دو زنگ کامپیوتر مان در این دو هفته 3 معلم سره کلاس ما اومدن ! وقتی که آقای نصرتی اومد و من به اسم صداش کردم همه خندیدن و گفتن ش.ر نیست ؟ فکر میکردن شوخی میکنم ولی بعدش که موضوع رو گرفتن حسابی قیر گونی شدن !


از زنگ آمار بگم که وقتی آقای فلاحت گفتن باید برین روزنامه 500 تومنی بخرین و من به قیمتش اعتراض کردم که خالی کردن جیب بنده توسط ایشان همانا و چتر شدن بقیه همانا ! تو اون روز جمعا 5 تومن پپسی ( کوکاکولای فعلی ! )خریدم . آخرشم گفتم نیمکتی یکی بگیریم خوبه که بچه ها خیلی جدی گرفتن و 50 درصدشون روزنامه رو نخریدن و درس 1 هفته عقب افتاد و سره مدل سازی اینقدر که بحث ها خوب پیشرفت قرار شد آقای فلاحت از بچه ها مدل سازی مشکلات پرسپولیس رو از بچه ها جمع کنه و بده تا من و رضا اینقدر بفرستیم به 90 تا عادل پخش کنه !


از زنگ هندسه که حرفی برای گفتن ندارم ! معلممون که از نظر بچه های دیگه خیلی خشک و جدی به نظر میومد امروز من رو ضایع و سپس خندیدند !!! سره زنگ هندسه سره حل تمرین سوال رو شفاهی جواب دادم و از اونجایی که روی شکل نشون ندادم و .. اینا بحری رو صدا کرد و بحری اومد همونا رو نوشت و نمره کامل گرفت و جالبتر اینکه تو دفترم درست کار کرده بودم ! باور کنید 30 دقیقه جلوی تخته ایستاده بودم و ول کن قضیه نبودم و اعتراض میکردم و کوچکترین حرفی که به زبون میاوردم با جواب آماده ایشون رو به رو می شدم !!! آخر سر حتی با اینکه مسئله سره کلاس رو هم به ساده ترین روش ممکن حل کردم باز هم نمره کم گرفتم !!!


زنگ ریاضی هم خیلی حاشیه گرفته از تجزیه بلد نبودن بچه و سازمان حمایت از کودکان گرفته تا دویدن 20 دور دور حیاط ! جالب اینجاست بنده 15 صفحه کلاسور تمرین نوشتم از 4 شنبه تا شنبه و سره یکی از مسئله ها سوتی فجیع دادم و ایشون بخاطر همون یه سوتی کله 15 صفحه رو رها کرده و نمره ازم کم کردن !!! ولی در عوض از بعضی ها که با کپ زدن سر جمع 3 صفحه نوشته بودند رد شد !!!!!!!!!!!!!!!! یکی از نکته هاش رو هم برعکس متوجه شده بودم و وقتی بهش گفتم از اون به بعد با من یه جوره دیگه ای شدن و جلسه بعدی وقتی گفتم من میوام فلان سوال رو حل کنم گفتن تو فعلا نمیری پای تخته !!!! : دی ولی واقعا درس دادنشون 20 هم بیشتره خیلی توپه ...


این روز ها به 2 تا تیکه موز و یه شیر آتش نشانی هم توی مدرسه گیر میدن حواستون باشه ( این لباس ها توسط برخی از افراد های تهران ندیده پوشیده میشه :دی میدونید بجای افراد چی باید بذارین که ؟؟؟ ) !! اگه روی پیرهنتون انگلیسی نوشته شده مثل فردی بگین نوشته اگه میخوای زندگی خوبی داشته باشی باید درس بخونی !!!! : دی :دی


راستی اینم یادم رفت بگم 2 روز پیش فقط 4 دقیقه مونده بود به زنگ یه اتفاق جالب افتاد که به درخواست یکی از بچه ها در همون لحظه انجام شد که شرحش رو بیایین ازم بپرسین !!! فقط اینو بگم 6 تا دعوت نامه بیان تا آخر مهر دارم بیایین ازم بگیرین تا تموم نشده مهلتش !!!


کلاسمون روزانه اتفاقای عجیبی توش میوفته که سعی میکنم همشو جمع کنم و همراه با اخبار دیگه پستشون کنم امیدوارم از این پست خوشتون اومده باشه نظر یادتون نره !


یا علی

.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۱
محسن

نظرات (۱)

http://131326.blogfa.com/post-172.aspx

بخون اینو جوون!


پاسخ:
ما این رو نقض میکنیم : دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی