First Storm | By All

Nominal memorable

First Storm | By All

Nominal memorable

First Storm | By All

وبلاگ دانش آموز دبیرستان علامه حلی ! علیرغم درسای سنگین امسال سعی میکنم هفته ای دو بار آپدیت کنم وبلاگ رو و از شما هم میخوام نظر دادن رو فراموش نکنید و همچنین خوده ما رو ! پست های محبوب خود رو لایک کنید . همچنین سعی در این است در همه زمینه ها پست گذاری کنم .
و در کل بسیار آزادانه در اینجا حرف میزنم همین ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

برنامه 90 این هفته ...

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ

محور اصلی برنامه این هفته باز هم به تخلفات انتخابات هیئت فوتبال فارس اختصاص داشت و البته این بار تخلفاتی در هیئت فوتبال کرمانشاه هم مورد بررسی قرار گرفت. در این برنامه تخلفات آشکار هیئت های فوتبال فارس و کرمانشاه به تصویر کشیده شد و هیچ یک از مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش در این خصوص پاسخگو نبودند. محبی رئیس هیئت فوتبال کرمانشاه و زکی زاده دبیر هیئت فوتبال استان فارس نیز در این خصوص از خود دفاع کردند. تخلف مربوط به هیئت فوتبال کرمانشاه جعل مدرک دانشگاهی و استان فارس جعل امضا بود ...



   به گزارش فارس، نظرسنجی برنامه 90 شب گذشته به این موضوع اختصاص داشت که آیا تیم ملی به جام جهانی صعود خواهد کرد یا خیر که در نهایت یک میلیون و پانصد و پنجاه و نه هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند و 89 درصد به صعود تیم ملی به جام جهانی رای دادند.

* امید ابراهیمی هافبک تیم سپاهان میهمان برنامه 90 بود. وی در خصوص روند حضورش در فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

* مسعود مرادی کارشناس داوری میهمان این برنامه بود. وی در ابتدای برنامه اعلام کرد که با نظر حسین عسگری و ابلاغ نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال داوران و کارشناسان حق حضور در برنامه های تلویزیونی را ندارند. مرادی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد فریدون اصفهانیان از حسین عسگری خواسته تا در این خصوص از AFC استعلام بگیرد. وی تاکید کرد: اگر من را قبول دارند اعلام می کنم کمیته داوران از بخشنامه ارسالی نبی و عسگری به هیئت ها هیچ اطلاعی ندارد! قرار است امروز در این خصوص جلسه ای برگزار شود.

* در ادامه این برنامه حواشی دیدار استقلال و تراکتورسازی پخش شد. جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خبر اعزام احسان حاج صفی به پادگان را تکذیب کرد. طرفداران تراکتورسازی در این بازی با ووووزلای قرمز و مشابه طرفداران تیم های حاضر در جام جهانی به تشویق تیم خود می پرداختند.

* محور اصلی برنامه این هفته باز هم به تخلفات انتخابات هیئت فوتبال فارس اختصاص داشت و البته این بار تخلفاتی در هیئت فوتبال کرمانشاه هم مورد بررسی قرار گرفت. در این برنامه تخلفات آشکار هیئت های فوتبال فارس و کرمانشاه به تصویر کشیده شد و هیچ یک از مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش در این خصوص پاسخگو نبودند. محبی رئیس هیئت فوتبال کرمانشاه و زکی زاده دبیر هیئت فوتبال استان فارس نیز در این خصوص از خود دفاع کردند. تخلف مربوط به هیئت فوتبال کرمانشاه جعل مدرک دانشگاهی و استان فارس جعل امضا بود.

* اظهارات علی دایی و رویانیان علیه دیگر نیز مورد بررسی قرار گرفت اما با توجه به اینکه رویانیان به خارج از کشور رفته بود بیش از این موضوع مورد بررسی قرار نگرفت.

* در قسمتی از برنامه خلاصه دیدار پیکان و مس کرمان بدون صدای گزارشگر پخش شد تا اینکه فردوسی پور که در استودیو حضور داشت روی تصاویر صحبت کرد.

* مشکلات مالی باشگاه گهر درود دیگر بحث این برنامه بود. عباس قائد رحمت نماینده مردم درود اعلام کرد که ورزشگاه شهر دورود تا 40 روز دیگر و در آستانه بازی با استقلال آماده خواهد شد.


اینم آخرین خبری که توی سایت مدرسه دیدم ( روی اینم کلیک کنید ! )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۲
محسن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی